Pagina's

donderdag 8 maart 2018

Snow Cool Liftchallenge#127

Ìk volg altijd het blog van Marjan en de kaarten die ze maakt. Ze is ook designer voor de Lift Challenge. Zij had een hele leuke kaart gemaakt voor deze challenge. Deze lift Challenge #127 gaat over herhaald stempelen. Het leek me leuk om dit ook eens te proberen. Ik dacht gelijk aan mijn Ski-sons set van MFT.
Op de ondergrond heb ik dus herhaald gestempeld met de kleine skiër. De grote skiër heb ik met mijn Faber Castell potloden gekleurd. Zijn muts glijdt heen en weer in de Circle Spinner Channel. met deze kaart doe ik mee aan de Lift Challenge. Dit is waarschijnlijk voorlopig het laatste winterkaartje. Nu maar hopen dat de lente eraan komt.
Groeten Marja.

4 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

wat een schitterende kaart Marja!

Cornelie zei

Wat een super toffe kaart heb je met de liftchallenge gemaakt. Helemaal met dat interactieve element. Heel erg tof! Dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge Marja!

Marjan zei

Echt onwijs gaaf, Marja!! Zo leuk dat mutsje, wat een idee!! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge!

Crealientje zei

Prachtige kaart Marja.
Ik ben je gaan volgen.Kan ik inspiratie bij je op doen:)
Het stempeltje is erg leuk op de kaart verwerkt.
Fijne week en lieve groetjes Crealientje.