Pagina's

vrijdag 29 december 2017

Warme wintergroeten

Op de workshop van Anita heb ik deze keer een ingewikkelde uitvouwkaart gemaakt. Echt super hoor. In 2018 zij er weer nieuwe workshops. zeker de moeite waard.
Dit model de twist Panel Pop Up maakt je met de stansen van Karen Burniston.
De blauwe kleur aangebracht met drie kleuren Distress Oxide Inkt en een Crealies Mask.
De hertjes en het konijntje zijn van MFT Dashing Deer. Ik heb mijn Zig markers en Twinkling H20 gebruikt om ze in te kleuren.
De beer op de voorkant is ook van MFT PolarBear Pals.
Hij was weer super leuk om te maken. Voorlopig blijf ik er zelf even van genieten.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

anita01 zei

Was een heerlijke dag, ik geniet altijd zo van je, heerlijk bezig en was ook z'n gezellige groep dames.... Schitterend resultaat Marja en echt mooi in kleur gebracht.... ben weer reuze trots op je hoor en.... altijd even trouw op mijn workshops dat mag ook wel eens gezegd!

Graag tot ziens, en een schitterend 2018...

Warme Groetjes,
Anita xxx

Bernadet zei

Prachtig leuk kaartje Marja!
Ik heb ook ooit zoiets gemaakt en als je maar eenmaal weet hoe het moet hè.... maarja das met alles zo hè')