Pagina's

woensdag 20 december 2017

MFT Snowflakes & Reverse Die Impressions

Een poosje geleden zag ik een filmpje van Jennifer McGuire over de Reverse Die Impressions techniek. Ik vond het leuk om te zien en moest gelijk denken aan de Snowflake dies van MFT die ik heb.
Met deze dies heb ik met de embossing platen afdrukken gemaakt in verschillende papiersoorten. Daarna opgevuld met de Layered Snowflakes
 In het filmpje hieronder kun je precies zien hoe dat gaat.
Reverse Die Impressions.
Hier de link naar de stansen:
Zo heb ik er weer 4 heerlijke kerstkaarten bij.
 Hier kun je de Reverse die afdrukken beter op zien. Ik heb de ene keer de scherpe rand naar onder gelegd en de andere keer naar boven.
 Hier kun je het verschil zien.
Ik hoop dat jullie er ook weer inspiratie van krijgen. Deze kaarten zijn natuurlijk ook heel leuk als winterkaart.
Groetjes Marja.

1 opmerking:

anita01 zei

Grandioos bij je genoten, zo mooi deze techniek bij deze dies.... en je kleurtjes enig enig.....

Ik geniet lekker na van zaterdag, leuk je weer erbij te hebben gehad.... en benieuwd naar jou uitvoering van de WS...

Nog de penseeltjes erbij ingeschoten he zo jammer....

Warme groetjes van Aniet xxx