Pagina's

zondag 3 december 2017

From All Of Us

Van de week heb ik al heerlijk zitten kleuren met de Inktense potloden aan dit schattige stempeltje The Walrus, The Polar Bear & The Penguin van Stamping Bella met de super leuke tekst From All Of UsHet is wel fijn om eerst een kleurenkaart te maken van de Inktense potloden, want aan de potloden zelf kun je niet zo goed zien welke kleur het gaat worden.
 Ik heb het afdrukje gestempeld met Memento inkt Black op tekenpapier van Schut. Ik laat het papier droog. Ik geef dan heel dun wat kleur aan de randen van het afdrukje en werk dit met een niet te nat kwastje uit. Het fijne van de Inktense Derwent potloden is dat ze als het kleurwerk droog is watervast is. Het loopt niet uit als je er een kleur overheen zet. Het is heel fijn om er later met Twinkling H2O'S nog wat extra kleur aan toe te voegen. Dit geeft een hele mooi glitter. Helaas zie je dat op de foto niet zo goed.
Daarna heb ik er dit schudkaartje van gemaakt. Om de schudbol te maken heb ik de Stitched Arch Stax gebruikt met een label uit Blueprint 27 en de Layered Snowflakes. Wat ben ik toch blij met deze sneeuwvlokken. Je kunt ze op zoveel manieren gebruiken. Het papier is van Maja Design- Joyous Winterdays, de tekst is een stans van Sizzix- Thinlits.
Van Gretha Bakker heb ik de stippeltjes techniek geleerd. Dat geeft een super leuk effect op deze dieren. Ze zijn nu met zijn drieën op weg naar het zomerse Santiago samen met een kerstpakket. 
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

anita01 zei

Wat een super leuk geheel met die leuke stempel en Marja wat heerlijk gecombineerd in kleur gezet... Zie dat je W&N penseeltjes heb...mag ik vragen waar je die gekocht heb ..zou ze dolgraag eens testen ?

Heb weer genoten van je leuks hoor...beste ermee
Warme Groetsels,
Anita xxx

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart! Schitterend kleurwerk!

Marjan zei

Gaaf kaartje, Marja!!