Pagina's

woensdag 2 augustus 2017

Flamigo's - Sunshine and a little pink.

Zoals ik al belooft had weer eentje met een Jar
Nu samen met de flamingo's van MFT en de tekst Tickeld Pink.
Het design papier is van Echo Park - Summer Fun met super leuke flamingo's erop. 
Het zonnetje en de grasrand zijn van MFT
De wolken het ik gemaakt met het wolkenstencil van MFT.
De banners met de tekst erop zijn van Crealies.
In de vorige blogpost heb ik uitgelegd hoe ik de hoofden van de flamingo's netjes op zijn plek krijg. De bloemetjes in het potje zijn van een één van mijn eerste sizzix stansen. Ooit gekocht bij Marlous. Alleen werkte ze toen nog in een winkeltje op de Hoogstraat in Vlaardingen.
Dat is dus zeker al een hele tijd geleden. De kaart staat bij Marlous in de winkel. Daar kun je hem van dichtbij bekijken.
Groetjes Marja.

1 opmerking:

José zei

Wat een leuke easelkaart Marja, er is weer genoeg op te bewonderen en natuurlijk weer zo'n leuke jar erop met schudspul erin.
Ja, bij het winkeltje waar Marlous vroeger werkte heb ik ook heel wat voetstappen liggen! Daar is mijn verslaving voor het scrappen begonnen, eerst de fotobladen en later de kaarten.