Pagina's

woensdag 19 juli 2017

Kerst in Juli

Bij de facbooksite Kaartjes Inspiratie Challenges is deze maand de uitdaging om een kerstkaart te maken zonder de traditionele kleuren. Nou daar houd ik wel van. Blauwe kerstkaarten vind ik helemaal geweldig. Nu kan ik ook weer eens de rendieren van Mama Elephant gebruiken. Ik hoop nog steeds dat Marlous dit stempelmerk ook binnen gaat krijgen. Zelf bestellen in de U.S. is nu niet leuk meer. Er komen zo veel kosten bij, maar wat hebben ze een leuke poesjes en hondjes.
Het is fijn dat er verschillende rendieren bij zitten. Ik hoef ze nu niet te spiegelen. Want ondanks de Versafine Clair inkt Nocture en de uitleg en het voordoen van Janette van Otterlo lukt het bij mij voor geen meter. Toch nog maar een herhalingslesje bij haar aanvragen. Ik heb haar er zulke goed afdrukken mee zien maken. Zij is zo handig met dit soort dingen.
REINDEER GAMES
De kerstroos en de takjes zijn van Marianne Design.
De basisvierkanten van Crealies.
Op het mica voor het schudgedeelte zitten een soort sneeuwvlokken. Natuurlijk ook bij Doeading gevonden. Ik doe het mica altijd eerst even af met een klein beetje wasverzachter. Dan is het namelijk niet statisch meer. De rendieren heb ik ingekleurd met Copic Markers.Zo mijn eerste kerstkaart is klaar. Er zullen er nog wel meer moeten volgen hihi.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Supergave kaart!!!
Grtz Janette
(en ik wil best een keertje bij je komen spelen hoor ;-) )

Bernadet zei

Oooow Marja, dit is ook al zo'n gave schudkaart!!!