Pagina's

dinsdag 6 juni 2017

Hugs and more Hugs

Na de vorige kaart heb ik deze twee kaarten in serie gemaakt. Nu heb ik geen achtergrond stempel gebruikt maar twee MFT sets met bloemen. Funky Flouwers en Blissful Blooms. De laatste set is heel handig om de kleine ruimtes op te vullen. Natuurlijk was het weer heel fijn om hier de Misti te kunnen gebruiken. De bloemen heb ik eerst gestempeld met Versamark en daarna met wit embossingpoeder bewerkt.
MFT dies:
MFT sentiment:Lots of Hugs
De kleine accenten onderaan het vogelhuisje zijn van Impression Obsession.
Ik heb verschillende Distress Inkten gebruikt om alles een kleurtje te geven. Distress Oxide Broken China en Cracked Pistachio voor de Hugs woorden.Ik vind het dan prettig om even op het kleurenwiel te kijken voor mooie kleurencombinaties.
Nu even de storm en de buien uitzingen en dan weer op naar beter weer.
Groeten Marja

Geen opmerkingen: