Pagina's

zondag 21 februari 2016

Warme winter wensen

Ik heb maar weer eens een kaart gemaakt mijn favoriete Whipper Snapper  Moose in combinatie met de geweldige Crealies mallen.
De Moose heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. Alle andere kleur is aangebracht met Distress Inkt. Veel gestempeld en geblend met de handige ronde distress tooltjes.
Voor de basis van deze kaart heb ik de mallen deze gebruikt :
Aangevuld met:
en de tekst Warme Winter Wensen.
Wat warme winter wensen kunnen we wel gebruiken, want het is nu nat buiten en het waait heel hard. Niet echt gezellig weer.Ik wens iedereen die nu vakantie heeft een fijne en gezellige week toe.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
heel mooi kaart model gebruikt.

Groetjes Esmeralda

anita01 zei

Het is een echt *Marja* creatie geworden, kleurrijk en prachtig.
Zit heerlijk warm te worden erbij, en dat met die woei en regen buiten.... heerlijk Marja en fijne zondag ook bij jou.

Warme Groetjes,
Aniet xxx

José zei

Wat een "plaatje" weer Marja, zoveel technieken weer gebruikt, ik weet niet waar ik eerst naar moet kijken, heerlijke kleurtjes en schattige stempel!