Pagina's

zondag 14 februari 2016

Distress Ink Lifting

Een poosje geleden kwam ik deze Tutorial tegen. Het leek me leuk om dit een keer uit te proberen en dat heb ik gisteren gedaan.
Ik heb voor de eerste twee de clearstempel van  Hero Arts CL 779 Night and Day Flowers gebruikt.
Eerst stempelen met Versamark en verwarmen met witte embossing poeder op wit cardsorck. Daarna een flinke portie distress inkt direct vanuit de inkt pad erover heen.  Met een waterpens de bloemblaadjes met water bewerken zodat ze lichter worden. Ik heb op beide kaarten ook nog glossy accents, crackle accents en de Nuovo Crystal Drops toegevoegd.
De bloemetjes en de blaadjes zijn van ECD.
Ik ben heel tevreden over het resultaat.
Samen met mijn favoriete MFT stansen:
Daarna nog een keer gedaan met een andere stempel. Deze stempel was eigenlijk iets te fijn. Hier heb ik de bloemen ingekleurd met Magicals. Zulk gaaf spul en straks weer voldoende op voorraad tijdens de demodagen op 4 en 5 maart in het Atlas Hotel en/of de winkel.
Op deze manier heb ik mijn verzameling kaarten weer aardig aangevuld. 
Zeker het uitproberen waard. Alle materialen zijn natuurlijk te koop in de winkel van Doeading. Als iets niet op voorraad is wil Marlous het altijd voor je bestellen.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

akkina van steen zei

Heel mooi

Unknown zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Marja,
hele mooie techniek een heel leuk idee misschien dat ik ook wel eens uit probeer heel mooi gedaan.
en bedankt dat je het filmpje wou delen.

Groetjes Esmeralda

José zei

Wat een gave kaartjes zijn het geworden Marja, een hele leuke techniek, zeker het proberen waard!