Pagina's

vrijdag 11 september 2015

Niet eigenwijs

José en Gerard lagen met hun schip in de haven van Vlaardingen. Lekker wat hobbyspullen in de tas gestopt en op de fiets erheen. De strijk gewoon laten liggen. 
We hebben de Darkroom Door Shadow Up stempels in combinatie met Dylusions Spray en Distress Stain Sprays uitgeprobeerd. 
De stempels heb ik heel licht een beetje opgeschuurd, zodat de inkt beter pakt. Allebei de kaarten heeft mijn man vanmorgen voor zijn verjaardag gekregen. Hij speelt gitaar is soms wat eigenwijs en fietst graag.
De fietskaart heeft José gemaakt en de gitaarkaart is van mij. Echt een geweldige techniek die ik nog veel vaker ga gebruiken. Op de demodagen laat Diny Sprakel deze techniek met Copic Markers zien.
Kom dus zeker even een kijkje nemen.
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Ze zijn prachtig geworden. Ik heb de stempels ook liggen, maar ze hebben nog geen inkt gezien :-)
Grtz Janette

José zei

Wat was het gezellig hè Marja en ik heb weer veel opgestoken, ik heb de stempels nu zelf ook en heb er zelfs al een kaart meegemaakt maar was vergeten ze licht op te schuren, ga ik nu doen voor de volgende kaart.

Alina zei

ik vind ze prachtig, Marja!