Pagina's

donderdag 16 juli 2015

Inspiratie van Angela

Het is altijd reuze leuk en super gezellig om bij Angela een workshop of een cropdag te doen. Ze zorgt altijd voor leuke voorbeelden. Gelukkig weet ze dat ik een beetje eigenwijs ben en haar voorbeeldkaartjes enigszins aanpas naar mijn eigen smaak.
Dat kon ik ook deze keer niet laten. De labels waarop we gewerkt hebben, heb ik vervangen door een staande kaartvorm. De kaartjes hierboven waren van de cropdag.
Deze zomerkaarten hebben we gemaakt op de zomerworkshop. De meeste stansen zijn van MFT, maar ook deze schattige Penguins in Paradise stempeltjes.
Staan ze niet meer in de webwinkel dan kan Marlous ze altijd voor je bestellen.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

José zei

Ze zijn heel leuk Marja, leuke details en mooi achtergrond papier. En ach we zijn allemaal wel eens eigenwijs hè. ;)

Marjan zei

Ik vind je zomerkaarten geweldig, er zit veel op verwerkt, maar mooi hoe alles goed bij elkaar past! je eigen smaak volgen is toch belangrijker denk ik, ke moet er blij van worden :)

Jolanda zei

Geweldig wat een leuke en heerlijke kaartjes heb je gemaakt. Ze ziijn schitterend.

groetjes jolanda

corryskaart zei

hoi marja
nou je kaarten zien er geweldig uit met al die leuke dingen erop die perfect bij elkaar passen!!
groetjes corry

Alina zei

prachtig zijn ze, Marja!