Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Fairy Sweet

De demodagen van Doeading zijn alweer achter de rug. 
Gelukkig ben ik op zondag langs gegaan.
 Toen was het niet zo druk.
Ik heb eerst even lekker rondgekeken en gekletst. 
Zo kwam ik ook bij Christa en Dia terecht die deze leuke workshop gaven.
Helaas had ik niet genoeg tijd om deze geweldige kaart daar te maken, want ik zou ook nog een workshop bij Angela en Monique gaan doen.
Ik heb dus een poosje bij Christa staan kijken, daarna in de andere zaal nog wat tips van Alina van Simmcards gekregen over het aan zetten van de lijnen met een zwart potlood en dan doezelen met een droge doezelaar.
Dia is trouwens reuze goed in haken en heeft een geweldige paashaas op haar blog staan. Zeker de moeite waard om even te kijken.

Groetjes Marja.



6 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marja.

Liefs Riet.

debby4000 zei

Absolutely adorable and gorgeous.
luv
Debby

Marjan zei

Prachtige kaart, Marja!

Jolanda zei

Een schitterende kaart heb je ervan weten te maken en wat een lief kereltje als afdrukje is dit. Vind het helemaal geweldig je kaart. Toppie.

Liefs van Jolanda

anita01 zei

Heerlijk stempeltje, super leuk workshop geweest, en heerlijk kaartje hoor Mar,
Dus droog gedoezeld, wist niet dat het kon;o)

Warme groetjes,
Anita.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.