Pagina's

donderdag 24 december 2009

Fijne Kerstdagen

Deze kerstsok is uiteindelijk een beterschapssok geworden.
Mijn vader is zaterdag met buikklachten opgenomen in het ziekenhuis. Nadat de onderzoeken geen duidelijkheid gaven volgde er dinsdagavond een spoedoperatie.
We zijn hem al heel wat keren op wezen zoeken en ik ben o zo blij dat hij er nog is.
Het zal nog een aardige tijd duren voor hij weer de oude is.
Deze sok hangt nu boven zijn bed.
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen
Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Margreet zei

Dat zijn minder prettige berichten, Marja......heel veel sterkte voor jullie en zeker voor je vader....je beterschapssok is prachtig!
Ik wens je prettige Kerstdagen en ik hoop dat je vader snel opknapt!
Groetjes van Margreet

Marjolijne zei

Dat was vast erg schrikken voor iedereen! Veel sterkte en met zo'n mooie sok boven z'n bed voelt je vader zich vast al een klein stukje beter ;
Gezegende kerstdagen!

daantje zei

Das niet zo best bericht maar idd blij dat hij er nog is. Het is een mooie sok geworden.
groetjes
Daantje

Marianna zei

Wat vervelend van je vader Marja,

Desondanks hoop ik dat jullie toch fijne dagen zullen hebben met elkaar.
Ik wens je ze in ieder geval van harte toe.

Liefs Marianna

Riet zei

Ohh dat is ook wat Marja,en zo maar in eens.
Had hij nergens lats van.
Sterkte meis,is toch een domper met die dagen.
Maar de kerstsok is prachtig gemaakt.
Mooi papier.

Toch nog fijne dagen.
Liefs Riet.

marijke zei

och marja das naar om te horen zeg hoop dat hij toch wel snel weer op mag knappen en wat een schitterende sok heb je er van gemaakt voor hem sterkte met alles hoor

Splashes of Pink and Mint zei

Och jeetje, dat was wel even schrikken! Dat maakt het wel een heel andere kerst voor jullie. Wel een opkikkertje zo boven z'n bed, het is echt een hele mooie kaart geworden!
Natuurlijk evengoed nog hele fijne dagen en we hopen op het beste!
Liefs Elly

Jackie Thomas zei

Oh wow. this is truly gorgeous. What a wonderful idea. I hope you had a super Christmas. xo Jackie