Pagina's

zondag 30 augustus 2009

Weer eens een kerstkaart gemaakt

Deze kerstkaart had ik vorige week al af, maar deze week was een drukke week met mijn werk op school dat weer begonnen is. Daar geniet ik ook altijd van, gezellig met mijn collega's kletsen en alle kinderen die er weer zijn. Een aantal kinderen is nieuw bij ons op de SBO en dat geeft voor mij als intern begeleider altijd aardig wat werk. Dat vind ik erg leuk hoor, maar ja dan is er voor andere dingen minder tijd.
Deze kerstman vond ik zo mooi dat hij klaar lag om dit jaar als kerstkaart een nieuw leven in te gaan. Er waren aardig wat challenges waar deze kaart aan mee kon doen, maar die zijn natuurlijk allang afgelopen.
Dat geeft eigenlijk niks, want ik ben heel bij met het resultaat.
Hij heeft een mooi plekje in de huiskamer.
Mensen die niet zo bekend zijn met mijn hobby zeggen:
" Nu al een kerstkaart?"
De challenges waren van OCC Christmas in August, DDCC Christmas in August , I{heart}2stamp A sketch to try , ABC challenge Anything goes added option animals en Secret Crafters Saturday Challenge Fancy Corners.
Nou als dat geen inspiratie oplevert.....
De sneeuwster is van Quickutz die ik heb overgenomen van een clubmaatje.
De hoeken zijn Nellie's dies.
De stempel Merry &Bright is van Imaginisce.
Ik heb de afdruk bewerkt met heat embossing.
Nu ga ik nog even aan een nieuwe kaart beginnen. Het is behoorlijk stil in huis.
Mijn dochter heeft net gebeld.
Dat ze de Ride for the Roses 100 km Cycle Tour heeft uitgereden.
Zonder kleerscheuren gelukkig, want er zijn nog weleens valpartijen.
Mijn man is voor zijn werk deze week naar Spanje en Frankrijk.
Mijn zoon is een studieboek ophalen.
Bedankt voor het langskomen.
Groetjes Marja

19 opmerkingen:

Jolara zei

wat mooi gedaan, heel mooi !
GR joyce

Janny zei

wat ziet dat er prachtiggg uit Marja!!

sandra_w zei

Heel mooi kerstkaartje, Marja!

San x

marijke zei

dit heb je weer heel mooi voor elkaar marja

Unknown zei

Heel mooi Marja.
Hihih jij heb al een kerst kaart ,nu ik nog ;)

Groetjes Suze

José zei

Hi Marja, wat heb je weer een heerlijke kerstkaart gemaakt, werkelijk een plaatje! En bedankt voor je bezoekje aan m'n blog.
Liefs José

femke zei

heey marja,

ik vind het een supergave kerstkaart geworden!!!

groetjes femke

Marjolijne zei

Een prachtige kaart, Marja, ik zou bijna nu al zin krijgen in de winter ;)

Riet zei

Wat een schitterende kaart Marja,lief die sneeuwpop zeg.
Prachtige kaart geworden zeg.

Liefs Riet.

CraftyC zei

This is gorgeous, a beautiful christmas card!!
Clairex

angelicaatje zei

He Marja, prima idee om een deze kerstman een kerstkaartleven te gunnen :D want hij is prachtig geworden !
enne de stempeltjes doen het prima saampjes, ze hebben ook nog kerstboomvriendjes erbij gekregen zaterdag van unitystampco.com dus dat komt ooit helemaal goed haha
nu nog dat blikje of flesje tijd vinden

Groetjes
angelica

Josee zei

Een hartstikke leuke kaart Marja !!!

debby4000 zei

Gorgeous Christmas card, love that snowman and what wonderful colours and details.
luv
Debby

femke zei

heey marja,

ik heb trouwens nog wat voor je op mijn blog!!!

groetjes femke

Jolanda zei

Ziet er schitterend uit Marja!

daantje zei

Heel erg mooie kaart gemaakt zeg.
IK heb wat voor je op mijn blog.
groetjes
Daantje

Ila zei

What a Gorgeous card!!!..I love the soft look of the snowman...your coloring, snowflake and glitter are all Fabulous!!..Hugs, Ila

Peet zei

ohh, wat een prachtige kerstkaart, marja!!!
fijn weekend
Peet

Margreet zei

Hi Marja.....dat is een prachtig kerstkaartje geworden!
xxx Margreet