Pagina's

woensdag 19 december 2007

De kerstboom staat en de kerstkaarten zijn op weg.

Vandaag was ik vrij en heb samen met mijn hulp het huis opgeruimd. Het grootste deel van de boodschappen zijn in huis en ik weet wie wanneer komt eten. Morgen gaan we op school kerst vieren met een gezellige maaltijd. Er ligt ook nog en stapel werk die ik toch echt nog even weg wil werken. Dan begint vrijdagochtend voor mij de Kerstvakantie. Nog even wat cadeautjes halen voor familie en vrienden en dan.......
Lekker genieten van alles dat ik zo leuk vind in het leven.

De kaart hieronder heb ik nog even voor mijn vader gemaakt. Met papier van Scrapworks dat ik bij Marloes gekocht had. Hij is gelijk voor een wedstrijd bij Crazy Meiden.



Deze kaart heb ik van José (Barco) gekregen. Ik ben er heel blij mee. We hebben msn adressen uitgewisseld en we kunnen nu af en toe bij kletsen terwijl zij met de rijnaak onderweg is. Ik heb zelf maar weinig eigen gemaakte kaarten kunnen versturen, maar alle gekochte kaarten zijn de deur uit. Ik zie er erg naar uit eind mei klaar te zijn met mijn studie dan kom ik weer meer aan mijn hobby toe. Nog even volhouden dus.

5 opmerkingen:

Janny zei

supermooi kaartje heb je gemaakt Marja en die van Jose is ook prachtig!

Anja's weblog zei

Hoi Marja,

Jij maakt ook prachtige kaarten zeg!!
Ik kom hier zeker even vaker kijken.
En nog bedankt voor je reactie op mijn blog:))

Groetjes
anja

Lia zei

prachtig kaartje heb je gemaakt voor je vader en een hele mooie kaart heb je gekregen.
En ook dank je wel voor je prachtige kerskaartje

diana68 zei

super leuk kaartje Marja :D! en die andere is ook enig....

sandra_w zei

Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt, Marja! En die van José is ook een bjoetie...