Pagina's

maandag 2 juli 2007

Mijn agenda


Voor volgend schooljaar heb ik alvast een nieuwe agenda gekocht. Dat is handig want ik moet nu alvast allerlei afspraken inplannen. Ik gebruik meestal die van de Hema omdat je die makkelijk open kunt leggen door de ring die er doorheen zit. Ik kwam tot de ontdekking dat de afbeelding op de voorkant eruit kan . Joepie......
Mijn agenda heeft nu dus een heel eigen gezicht en het zit nog goed beschermd tussen het plastic ook. Ik heb maar geen lintjes door de ringen geknoopt, want dat is niet echt handig in mijn tas.

8 opmerkingen:

Lia zei

super mooi gemaakt echt fijn dat het beschermd zit blijft het zeker mooier

Alma zei

Wat een leuk idee! Zo heb je echt een origenele agenda.

Christa zei

Geweldig Marja zo'n "eigen" agenda!! Prachtig gemaakt ...

Janny zei

waaauw Marja ik vind hem schitterenddd, leuk dat je de afbeelding eruit kon halen, ik ga denk ik ook maar eens op stap voor zo'n agenda, bedankt voor de tip!

diana68 zei

gave agenda heb je gemaakt Marja en wat een super leuke blog heb je :o) vind je het goed als ik je blog link ??

Inge Groot zei

Wauw leuk gedaan Marja! En wat een enig stempeltje;-)
Hugs, Inge

Unknown zei

Hooi mamiee :D Echt super mooi je site, wistik helemaal niet joh. Maar zeker leuk gedaan. Wij gaan straks samen ook eens even kijken voor een leuke agenda die ik ook kan op-pimpen!! Kusjee

Peet zei

Die ziet er super uit, Marja!!!