Pagina's

donderdag 21 juni 2007

Congrats


Deze week weer hard aan het werk geweest. Zo tegen het einde van het schooljaar is er altijd veel te regelen. Maandag heb ik ook mijn laatste opdracht voor mijn opleiding afgemaakt en opgestuurd. Dat is een heel lekker gevoel.

's Avonds gun ik mezelf altijd even freubeltijd om even lekker te kunnen ontspannen.

Bij dit Congrats kaartje moest de hoofdkleur roze zijn. Dat is wel aardig gelukt. De stempel is van High Hopes. Het is een vrij grote stempel dus heb ik hem deze keer uitgeknipt. Het papier is weer uit de Elsie-Betty serie. het woord CONGRATS heb ik gestempeld met het uppercase alfabeth van http://www.inkadinkado.com/
Hier vind je ook allerlei uitleg over stempeltechniekjes. De moeite waard om eens te kijken.

1 opmerking:

Lia zei

wat een mooi kaartje leuke stempel ook