Pagina's

woensdag 13 juni 2007

Blog aangemaakt











Ik heb de komende dagen wat exrta vrije dagen en ga dus eens kijken of het mij ook lukt om een mooie blog te maken. Morgenochtend ga ik eerst naar de trouwerij van 2 collega's. Ze wonen al jaren samen en hebben nu besloten om het morgen ook officieël te maken.
Liefde kost niets om het te krijgen,
maar is onbetaalbaar als je het hebt.
Daarna 's middags naar de kapper en dan wachten bij de telefoon op de uitslag van het examen van mijn zoon. Volgens ons is dat echt geen probleem, maar hij is zelf toch behoorlijk zenuwzachtig. De donderdag zit dus al aardig vol.

2 opmerkingen:

Lia zei

hoi marja wat leuk dat je ook een blog hebt kan niet uitblijven hè hihihi mag ik jou club ook linken

Godelieve zei

Leuke blog heb je! Ik zie dat je ook heel graag kaartjes maakt. Ik vind ze prachtig!